Ändrat smekmånaden

Nu var det länge sedan jag skrev något här men jag funderar på att stänga ner denna bloggen nu då jag sällan skriver och jag tror inte någon saknat mig heller.
 
Nu till rubriken.
Vi kände efter ett tag att det hotellet vi bokat i Hua hin inte var något för oss, de hade en väg mellan poolen och stranden och stranden var inte så fin så vi valde att se om vi kunde byta hotell. Vvi kunde byta hotell men denna gången innebar det också att vi inte kommer vara något i Bangkok.
Vi fick även flytta resan 1 dag för att få hotellet vi ville ha istället.
Nu ska vi bo på Baan Khao Lak Resort.
 Några bilder som man kan hitta runt om på nätet.
 
Idag är det 40 dagar kvar tills vi åker. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0