Inte lång tid kvar

Ja, om 30 dagar är det dags. Dagen då jag kommer gifta mig med mannen jag älskar och jag ska få samma efternamn som de andra här i detta huset.
Om 1 månad har vi varit gifta en dag. =)
Idag skrev Durra något till mig och i meddelandet hade han skrivit "blivande fru". Det pirrade till i hela min kropp och jag fnissade inombords. Kan inte förstå att jag snart är någons fru.
Vi är en del på jobbet som ska gifta oss i år (företag med många anställda) och varje gång bröllopet kommer på tal och hur nära det är nu börjar jag känna det där pirret i magen igen. Känner mig inte så nervös men det börjar kännas ändå.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Var ett tag sedan jag var här. =) Härligt.. =) nervös? =) Ha en bra dag.

Svar: Nej, det tycker jag inte att jag känner mig iaf.
Lizette & Daniel

2012-07-13 @ 07:39:08
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0