Vårt pyssel/detaljer

Tänkte dela med mig nu i efterhand av vad jag pysslat med och även lite detaljer som jag planerat in.
 
I juli lade jag upp en sneak peak på placeringskorten (av någon anledning syns inte bilden idag) och jag tänkte visa hur det blev.

Vi valde att göra loppor med 8 frågor i till alla gästerna om oss.
Bjuder även på en bild som fotografen tog på dukningen där man ser ena loppan (lustigt nog så är det samma loppa som jag fotade ensam här hemma).
Bilden tagen av fotograf Emelie Ohlsson. Här ser ni även vårat festprogram.
 
Såhär blev vår bordsplacering efter att vi fått göra om den 2 gånger.
Dålig bild men orkade inte ta en bättre.
 
Korgen med DVD-skivorna stod vid presentbordet, korgen med såpbubblorna hade marshalkerna när de delade ut vigselprogrammen och korgarna till höger med lite bra att ha saker stod utanför toaletterna då det inte fanns plats inne på toaletten.
 
En bild på tårtan (som tyvärr inte står som den skulle på bilden). Bokstäverna framför har jag målat för att få dem som vi vill ha dem.
 
Denna fina skylten tryckte en av marshalkerna upp på sitt företag åt oss. Han tryckte upp två så den ena har vi här hemma och ska hänga upp den i sovrummet tänkte vi.
 
Jag planerade in att mannen min och marshalkerna skulle ha machettknappar med första bokstaven i sina namn. Här under ser ni D för Daniel/Durra aka. min man.


Här är en bild på min bukett. Guldkedjan ni ser på bilden är min farmors farfars (har jag för mig det var) gamla fickurskedja som farmor gjorde om till halsband och hade på sig när hon gifte sig med min farfar.
 
Det sista jag kan komma på nu är att jag matchade marshalkernas slipsar med färgen på tärnornas klänningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0