Fru om ett år

Om exakt 1 år (i skrivande stund) så är vi man och hustru, det känns rätt sjukt att tänka på det men samtidigt så längtar jag så enormt mycket.
Just nu är jag mest glad att Daniel har börjat ta del av vad som behöver planeras. Vi har bl.a. delat upp vad han ska boka utan att behöva prata med mig och tvärtom, även vad vi ska bestämma tillsammans. Såhär har vi delat upp det:

Daniel:
Hemsida med info till gästerna.
Musik - Kyrka & fest
Kläder - sina & ev. marshalkarnas
Alkoholhaltiga drycker (jag dricker inte alkohol så därvör blev han ansvarig för det)
Bröllopsresan (jag vill ha mycket sol och fina snorklingsmöjligheter t.ex. maldiverna, mauritiuz, aruba eller hawaii)

Båda:
Lokal
Meny - inkl. tårta
Bröllopsnatten (bokar vi nog via Daniels jobb)
Transport (Vit limousine)
Bordsplacering (även med hjälp av brudföljet)

Lizette:
Ta fram info om det mesta som vi båda ska bestämma
Kläder - sina & ev. tärnornas
Blommor - Buketter, corsager och dekorationer.




Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej!

Vad härligt det låter med ert bröllop :). Hittade din sida när jag satt och letade efter bloggar på nätet. Är själv inne på att skaffa en blogg, men vet inte vad jag ska skriva om. Därför håller jag mig till att läsa andras :). Det låter verkligen härligt, oxh det är ju snart augusti. Går fort. Hur gammal sa du din son är? Ska han vara brudnäbb? Hur många blir ni? Har ni bjudit kompisar utöver familjen? Hittade även några andra bloggar om bröllop, verkar som att många ska gifta sig. Skrev nyckelord "bröllop", då jag själv vill gifta mig en dag. Därför är det bra att läsa andras bloggar så man kan få lite ideer :). Jag hoppas jag får följa din resa fram till altaret.

Kram Jojo

2011-10-28 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0