Testat klänningar

I torsdags var jag och testade klänningar på Anina i Helsingborg. Hittade dock ingen jag blev jätte förtjust i. Men av de jag testade så gillade jag mest den sista, men den prislappen är för hög. Det är mina föräldrar som ska betala klänningen men den kan ju inte kosta hur mycket som helst. Den jag pratar om nu kostar lite mer än 3 gånger mer än den jag är mest inriktad på att köpa. Då jag är tjock (inga kommentarer tack om att jag inte är det för det vet jag att jag är) så hade de ingen klänning som passade mig helt så därför sitter de sådär på bilderna.





Här håller de inte den så ser lite konstigt ut över bröstet.



Kommentarer
Postat av: Maria

Tyckte den 2a va finast =)

2011-12-11 @ 16:43:35
URL: http://longingfortheone.blogg.se/
Postat av: Tosse

Jag tyckte den näst sista var finast :)

2011-12-15 @ 13:44:19
URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker du är väldigt vacker och gillar de två¨första klänningarna bäst! Tråkigt att du inte verkar helt bekväm med din kropp, jag tycker du blir en toppensnygg brud! :)



(Min blogg är lösenordsskyddad till efter jul på grund av att "save-the-date" just skickats ut & vi vill hålla planerna hemliga till dess - sen är du väldigt välkommen att följa vår/min planering inför vårt bröllop nästa sommar :) )

2011-12-19 @ 23:23:41
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Kristina

Må så vara att du har övervikt, men du har väl gått ner en hel del? Ser så ut nämligen... :) Oavsett vad var du fin i klänningarna :)

2012-01-19 @ 17:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0