Frustrerad

Ja, just nu är jag frustrerad. Inte bara över bröllopet utan över allt egentligen. Det känns som att allt ligger på is eller bara att inget händer. Vikten står still trots att jag gymmar 2 gånger i veckan, foten blir inte bättre (var med om en ridolycka för 4 veckor sedan), bröllopsplanerna står still. Det enda vi har bestämt som är bröllopsrelaterat på sistånde är att vi spikat gästlistan och bestämt vilken bil vi vill ha som transport på vår stora dag. =) Nu ska vi bara kolla upp om vi hittar en sådan bil som är ledig på vårt datum. Vi har även kommit på hur vi ska göra med inbjudningarna. När vi ska skicka/dela ut dem.

De ända som vet om att vi ska gifta oss är våra föräldrar, syskon, tärnor och marshalker. Och ni som finns på bt eller bara har hittat hit. Jag vill kunna skriva om bröllopet i min andra blogg, men det kan jag inte göra förrän inbjudningarna är skickade. Vill inte heller skriva ut adressen till den bloggen ifall att en kompis skulle råka hitta dena bloggen.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj vilket dilemma.. =/ men man gör som man själv känner är bra =) Det kommer ju allt snart.

Vad har du för andra blogg då? Jag lovar att inte skriva om nått av detta där =).... min riktiga blogg är ju huvud bloggen av min bröllops blogg. den jag har länkat nu! =)

och bröllops bloggen www.bonusfamily.blogg.se/brollop



=) ingen får veta hur klänningen ser ut mer än att jag talar om det för den personen än att lägga upp den med risk att nån ser och försäjer sig i närheten haha.

kram

2011-11-03 @ 08:38:10
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Jojo

Oj då. Det låter ju inte alls roligt. Men jag tror man kommer till en punkt där man bara känner: jag orkar inte mer! Ett bröllop är en sådan stor sak som sker i livet, och man vill att det ska vara perfekt. Men samtidigt tror jag det är viktigt att släppa allt, alla tankar och planer för en dag eller två.

Det kommer lösa sig, ska du se :).

Hur ska ni skicka inbjudningarna? Och när? Blir det på ett oväntat sätt? Själv har jag en ide om att ordna en fest där vi berättar för alla, eller något roligt som "skattjakt" :). Hade varit häftigt.

Får jag lov och fråga varför du inte valt att skriva om ert bröllop i den andra bloggen? Förstår det som att kompisarna har den andra bloggen, men inte denna? Självklart är det ditt cal, är mest nyfiken om varför :).

Hoppas din frustation gått över. Tårtan och håruppsättningen ser jättefina ut och tärnklänningarna blir nog ett svårt val, eftersom alla ser så fina ut :)

2011-11-04 @ 10:05:56
Postat av: Kristina

Hahaha,jag visste också om det :D

2012-01-19 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0