Svar till Jojo

Välkommen hit Jojo. Självklart får du följa med här i bloggen och jag hoppas att du kan få inspiration till när det blir din tur sedan.
Jag bloggar för min egen skull (har en vardags blogg också) som det ibland går över 1 vecka innan jag skriver igen så mitt tips om du vill ha en blogg är att bara skriva det du själv vill och att du bestämmer dig för hur privata saker du vill skriva om.
Vår son är nu 10 ½ månad och vi hade inte tänkt ha honom som brudnäbb, men vi hinner kanske ändra åsikt om det. :P Vi vet inte riktigt hur många vi blir men mellan 45-55 verkar det som nu. Det blir mycket familj då Daniels släkt är stor och vi kommer inte bjuda alla från hans släkt. Sen kommer vi bjuda våra närmsta vänner.



Kommentarer
Postat av: Jojo

Vad heter din andra blogg? Hade varit intressant att läsa den också :). Det blir en del folk. Härligt :). Vad säger era vänner om brollöpet? Är de förväntansfulla? Hur blir det med svensexa och möhippa? Såg att du skrivit att du inte tycker om att festa, men man kan ju ha en rolig möhippa ändå ;) tänker du på något speciellt som du vill göra, eller ska du låta tjejerna överraska dig? :)

2011-10-31 @ 12:46:05
Postat av: Jessica

Ja jag och min mor är ju inte direkt wow heller men vi pratar... hmm hon är inte den heller som kanske skulle vilja... jag vet inte! Men annars får jag väl be nån vän till Jimmy haha =). Men kanske ska försöka få tag på far min, men vet inte om det är en bra ide.

hur går det för er/dig? har du klänningen förresten? =)

2011-10-31 @ 13:05:38
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja ok den klänningen är ju jätte fin =) Jag beställde ju från ebay, så där från hong kong hahaha =) helt otroligt lycklig över att jag spenderade så lite pengar på en klänning som jag så gärna ville ha... =) gör inte så mycket om andra vet om den bara Jimmy inte vet om den. =) men det är klänningen på min blogg som ligger först... ingen annan vet nu så sshhhhh haha =).

2011-10-31 @ 14:58:45
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är ju jätte fint ju = ) Buketten vet jag inget om än haha kanske bara plockar lite roliga bilder från grannens tomt haha =). Fasiken måste titta ut lite bilder på ringar som jag vill ha, mamma sa att jag också ska vara med och titta men jag vet inte... Jimmy vill nog överraska mer tror jag... =) .

2011-10-31 @ 17:11:42
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja de e nog sant... nog så man kan göra =) fan vad roligt att ha sin klänning här hemma i alla fall jag går och små tittar på den, jimmy inte hemma just nu, men ska köra klänningen till hans mamma senare =)

2011-10-31 @ 19:23:57
URL: http://bonusfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0