Viktminskning

Ja, alla brudar tycker väl att de har något kilo de vill gå ner inför den stora dagen. Eller så vill man iaf något som man vill forma om.

Här hemma så vill jag gå ner i vikt medan Durra vill gå upp i vikt. Tyvärr har han gått ner några kilo när han fick maginfluensan. Han har svårt för att öka i vikt så vi får försöka komma på något sätt att få upp honom i vikt.
Själv ställde jag mig på vågen idag och den visade att jag har nått mitt första delmål nämligen att hamna under en viss vikt. =) Vilket betyder att änsålänge så har jag gått ner 8,5 kg. Så om 1,5 kg har jag nått delmål 2. =) Det enda jag har gjort hitintills är att sluta äta chips/godis/kakor.



Kommentarer
Postat av: Zombie

Har Durra testat typ proteinshakes och liknanade? Sådant man dricker i samband med träning. Kanske det kan hjälpa att få honom att gå upp i vikt. Finns väl i typ alla träningsbutiker, skulle jag tro. Fråga Nath ananrs, han har något sådant pulvergreja som han dricker efter träning för att få i sig tillräckligt med protein och så vidare. :)

2012-05-28 @ 19:08:53
URL: http://voodoobunny.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0